Hm. Najbolje, da nekje dobiš ta alternator, ker je od avta do avta lahko močno različen. Ugotoviš potreben navor alternatorja in začneš z raziskavami. (tako pač je če se lotiš neznane stvari sam
) Zadeva močno zavisi od dolžin lopatic, profila, hitrosti vetrov. Izkoristek pretvorbe vetrne energije v kroženje je najbolj odvisen od lopatic, ki so lahko high-tech oziroma tiste, ki delujejo le na akcija-reakcija principu in ne generirajo coanda efekta, oziroma away-washa. Huh rukaj se pojavi ogromno enačb, veliko dela za inženirja!!!. Vendar brez dvoma, garantiram da ob primerni dolžini lopatic (majhne vitkosti) stvar bo dajala tok. Priporočljiv pa je tudi reduktor... Malo analiziraj efektivnost generatorja pri določenih vrtljajih in za prenos izhajaj iz teh ugotovite.
Ko kaj ugotoviš javi, nekaj bomo že naredili
Če bomo stopili forumaši skupaj nakaj bo, garantirano.